Toni Erdmann : μια σούπερ κομεντί

“Καιρό είχαμε να δούμε ηθοποιούς να κατακτούν εντελώς τον ρόλο που υποδύονται.” – από τη Μαρία Λυδία Κυριακίδου

Toni-Erdmann-Banner.jpg

Έχουμε δει απίθανους πίνακες ζωγραφικής και έχουμε διαβάσει εκπληκτικά βιβλία, που απεικονίζουν θαυμαστά τη σχέση γονέων-παιδιού και μιας και φέτος  χάσαμε τη μεγάλη συγγραφέα Harper Lee,ας αναφερθουμε ενδεικτικά στο βιβλίο της “To kill a mocking bird” – Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια. Όποιοι το διάβασαν, θυμούνται.

Σπανιότερα όμως, ερχόμαστε αντιμέτωποι με μια ταινία παρόμοιου περιεχομένου, που πραγματικά  να μας μένει αξέχαστη. Τέτοια είναι και η ταινία “Toni Erdmann”, στην οποία και ήρθαμε σε επαφή με ένα αριστοτεχνικό τρόπο έκφρασης συναισθηματικού δεσίματος μεταξύ πατέρα-παιδιού. Καιρό είχαμε να δούμε ηθοποιούς να κατακτούν εντελώς τον ρόλο που υποδύονται.

Η υπόθεση αφορά στη ζωή ενός διαζευγμένου loner καθηγητή, του Winfried (Peter Simonischek),επιρρεπούς σε παιδιαρώδεις φάρσες, ο οποίος εδώ και χρόνια ζει απομακρυσμένος από την κόρη του Ines (Sandra Hüller), η οποία και διανύει τη δεκαετία των 30+ και εργάζεται για λογαριασμό μιας μεγάλης εταιρείας στο Βουκουρέστι. Αυτό, θα τον ωθήσει  στην απόφαση να εμφανιστεί  μια μέρα ξαφνικά, μασκαρεμένος και συστηνόμενος ως Toni Erdmann και μια σειρά από ανατροπές  θα ακολουθήσουν.

Πρόκειται για μια ταινία κωμική, που διαρκεί αισίως 162 λεπτά και παρ’όλα αυτά λειτουργεί υπέρ των πρωταγωνιστών της, αφού τους δίνει άπλετο χώρο να ξεδιπλωθούν και να ενδυθούν τον ρόλο τουςμε τρόπο μοναδικό.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s